Lavie ist der Saunaclub für Geniesser in der Ostschweiz
Na Und Laufhaus Villingen
Club Millenium in Winterthur Neftenbach
FKK Palast Freiburg wieder geöffnet
Studio Mondana Killwangen unter neuer Leitung
Sexparty bei Swiss-Party in Oberbuchsiten Sexparty bei Swiss-Party in Oberbuchsiten
Villa45 Kontaktbar, Erotik, Studio in Wetzikon im Zürcher Oberland
Oase der Saunaclub in Oensingen im Kanton Solothurn
FKK Club Montecarlo in Baden-Baden
Royal6 Studio Walenstadt Schweiz
Der FKK Palast in Freiburg ist geöffnet Banner Werbung im Sexforum der Schweiz bei 6profi
Club Freubad Party Weekend mit 50 Girls und Schweizer Buffet Sextour de Suisse, Grand Tour Nr. 1 durch die Schweiz
Anmelden oder registrieren
Der FKK Palast in Freiburg ist geöffnet Banner Werbung im Sexforum der Schweiz bei 6profi
Club Freubad Party Weekend mit 50 Girls und Schweizer Buffet Sextour de Suisse, Grand Tour Nr. 1 durch die Schweiz

    Und das der neue user asolutX sicher mit dir eng ist, sieht ja ein Blinder :rolleyes: Ist aber auch gut so, jeder Club hat seine Fans :super:


    Do ich definitiv mis härz nid amene maa schänke, wirdi au nid äng mit demm Peter, genau so nid mit Torsten, Sacha, Ingo, Thomas, Rene, Michele, Sven oder Maik...


    aber jo, für mich sind SP, Olymp und Neuehof die Clübs mit de beste Priis - Leischtigs Bilanz...


    Aber au do, wenni mal use gang zum Spass ha, luegi nid uf jede Rappe... wichtiger isch mer dasi am schluss happy bi und min spass gha han 😉

    Ich muss meinem Vorschreiber in allen Punkten recht geben, mit dem Club geht es zu Ende. Vernachlässigung der Einrichtung, Girls die in keiner Weise das heutig übliche Niveau halten können und seit ganz neu Diskriminierung der 30 Min-service-Gäste, diese bekommen die kleinen abgenutzten Zimmer die Grossen neuen und schönen sind für 1 Stunden-service-Gäste reserviert und bleiben somit lieber leer... Ab diesem Zeitpunkt ist das Mass voll und ich besuche den Club nicht mehr...


    Zum Glück döff do jede schriibe was er will, aber so en stuss wo du jetzt use losch chani nid eifach zue gestoh...
    Wür mi interessiere i wellne tolle schüppe du suscht bisch wo für dini Quicki-Figgs d Luxux-Suitene bechunnsch?


    Schad hemmer üs geschter im Club nid xeh. Bi nämli dete xi... 18 heissi Mädis cooli Reception- und Bar-Fraue, Gäst mit Niveau wo au schwiizerdütsch chönnd, neu renovierti Duschene, heissi Sauna plus Dampfbad und e chline aber gepflegte Whirlpool, tolli Tanz-Acts, gueti Musig (nid nur de Manele-Groove) und woni ufs Zimmer ha welle (natürli e Stund oder länger "cha mer das leischte") hani mit min schatzi über e halb stund döffe warte weil alles bsetzt xi isch...


    Isch scho komisch wie gwüssi schriiberling sich über sache chönd üssere, oder wie verschide das e perspektive cha sii...


    Übrigens, Bad-Tüechi bini nach jedem Sauna und Whirlpool gang go wächsle, "Lara-Croft" hed mer immer grad eis gäh, ohni wäge 1000 stutz e spruch z mache...